Logo Memowo - najlepsza rozrywka w sieci Fresh Główna Poczekalnia Apka Wgraj mema!  Merch Zaloguj się ?>
Smartwatche na Ceneo.pl
Reakcja Aldi na najnowszą aferę z udziałem Jakuba Biela i Biedronki Niech Biedronka się uczy
 jak się robi marketing
Reakcja Aldi na najnowszą aferę z udziałem Jakuba Biela i Biedronki Niech Biedronka się uczy jak się robi marketing

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Brak komentarzy. Bądź pierwszy!

Podobne:


    Polska Akademia Nauk unieważniła doktorat Jackowi Bartosiakowi, najbardziej popularnego geopolityka w kraju

    Miquel

    Ratownicy uratowali małego Iwa, który miał połamane łapy, by turyści mogli robić sobie z nim zdjęcia:

    Porównanie cen w polskim i niemieckim Rossmannie ponownie pokazuje, że różnice są więcej niż "kosmetyczne" W Berlinie popularny antyperspirant Nivea w kulce kosztuje 2,15 euro, czyli nieco ponad 9 zł w przeliczeniu. W Polsce ten sam produkt dostępny jest w cenie blisko 16,50 zł, co oznacza, że 
jest droższy o ok. 7 złotych

    - Ale mam dziś dobry humor, bo prawą nogą wstałem
- No widzę